2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI


Üniversitemiz 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı  Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.

Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi ve için Yatay Geçiş Esasları için Tıklayınız.

Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız.

Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.



Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1)    ÖSYS Sonuç Belgesi ( Yerleştirme Sonuç Belgesi)

2)    Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

3)    Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

4)    Öğrenci Belgesi

5)    Ders Planı ve Ders İçeriği 

6)    DGS ile Yerleşen Öğrencilerin DGS Sonuç Belgesi ve DGS Yerleştirme Belgesi

7)    Hazırlık Sınıfında Başarılı Olduğunu Gösterir Belge (Hazırlık Sınıfı Olan Bölümlerimiz İçin)

8)    İkinci Öğretimden Örgün Öğretime yatay geçiş yapmak isteyen öğrencilerin ayrıca bulundukları sınıfın bütün derslerini vermek ve ilk %10’a girmek suretiyle bir üst sınıfa geçtiklerine ilişkin resmi belge.

Not 1: Başvurular Şahsen, Kargo veya Posta ile Yapılabilir.  (Posta ve Kargo Yolu İle Yapılan Başvurulardan Kaynaklanan Gecikmelerden Dolayı Sorumluluk Kabul Edilmemektedir.)

Not 2: Yeni Koronavirüs (Covid-19) salgını nedeniyle yatay geçiş başvuruları elektronik ortamda da alınabilecektir. Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin istenen belgeleri taratarak ubfd@trakya.edu.tr  adresine iletmeleri gerekmektedir.

Bu içerik 12.07.2021 tarihinde yayınlandı ve toplam 8513 kez okundu.