2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI İLE YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI


Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmeliğin Ek Madde 1'i uyarınca;
2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Üniversitemiz birimlerine Ek Madde 1 (Merkezi Yerleştirme Puanı) ile yatay geçiş başvurularının Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi’nde  belirlenen tarihler içerisinde istenilen bilgi ve belgeler ile birlikte Fakültemize yapılması gerekmektedir.

ÖSYM Kılavuzunda Yer Alan Programlara Ait Öğrenci Kontenjanının % 30'unu Geçmeyecek Kadar Kontenjan Bulunmaktadır.


Yatay Geçiş Başvuru ve Yerleştirme Takvimi için 
Tıklayınız

Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için Tıklayınız

Taban Puanları için Tıklayınız

Yatay Geçiş Dilekçesi için Tıklayınız.

Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1)      ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve LYS Sonuç Belgesi

2)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

3)      Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

4)      Öğrenci Belgesi (Aslı)

5)      Ders Planı ve Ders İçeriği 

6)      Daha Önce Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge

7)      DGS ile Yerleşen Öğrencilerin DGS Sonuç Belgesi ve DGS Yerleştirme Belgesi

8)      Hazırlık Sınıfında Başarılı Olduğunu Gösterir Belge (Hazırlık Sınıfı Olan Bölümlerimiz için)

Not 1: Başvurular Şahsen, Kargo veya Posta ile Yapılabilir.  (Posta ve Kargo Yolu İle Yapılan Başvurulardan Kaynaklanan Gecikmelerden Dolayı Sorumluluk Kabul Edilmemektedir.)

Not 2: Yeni Koronavirüs (Covid-19) salgını nedeniyle yatay geçiş başvuruları elektronik ortamda da alınabilecektir. Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin istenen belgeleri taratarak ubfd@trakya.edu.tr  adresine iletmeleri gerekmektedir.

Bu içerik 12.07.2021 tarihinde yayınlandı ve toplam 1005 kez okundu.